.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاكيد معاون استاندار بر رشد اقتصادي مازندران

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران گفت: ميزباني از 20 ميليون گردشگر چشم‌انداز مازندران در صنعت گردشگري است.

به گزارش شمال نيوز، هادي ابراهيمي بعد از ظهر امروز در بازديد سرزده از ستاد تسهيلات سفر مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گردشگري و به ويژه واژه توريسم در ادبيات جهاني به معنايي با درآمدزايي و استفاده از مواهب طبيعي و گردشگري در راستاي توسعه كشورها تداعي مي‌شود.

وي اضافه كرد: استان مازندران به لحاظ موقعيت طبيعي و جغرافيايي در بخش توريسم و گردشگري در زمره استان‌هاي برتر و داراي اهميت كشور محسوب مي‌شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران افزود: مازندران اگرچه در گيرودار صنعتي و كشاورزي شدن دهه‌هاي ارزشمندي را از دست داد ولي با رويكرد دولت خدمتگزار احمدي‌ن‍ژاد تحول عظيمي در عرصه گردشگري مازندران انجام شده است.

وي ادامه داد: اگرچه حضور صنايع اصلي و مادر در مازندران زماني از آرزوهاي ديرينه استان به شمار مي‌رفت اما نبايد مسامحه كرد كه توسعه گردشگري و درآمدزايي از اين طريق و ايجاد اشتغال در بخش گردشگري در مازندران سهل‌تر و داراي آلايندگي كمتري براي زيست بوم طبيعي مازندران است.

ابراهيمي خاطرنشان كرد: در سال‌ گذشته حدود 12ميليون گردشگر داخلي و خارجي از استان مازندران ديدن ‌كردند اما حضور 11ميليوني گردشگران نوروزي در مازندران در نوروز 89 نشان داد كه به اين بخش توجه وي‍ژه‌اي شده است.

جانشين ستاد تسهيلات سفر مازندران در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به شجاعت احمدي‌نژاد در هدفمند شدن يارانه‌ها گفت: اصلاح نظام بانكي، ترميم ساختار نظام بيمه‌اي كشور، توجه به سرمايه‌گذاري‌هاي داخلي و خارجي و نهضت سراسري اشتغال از مهم‌ترين برنامه‌هاي دولت احمدي‌نژاد در سال آينده است.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران در پايان خاطرنشان كرد: مديران دستگاه‌هاي اجرايي بايد براي تحقق اهداف دولت خدمتگزار تلاش مضاعفي را از خود نشان دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.